10 Mei 2009

:: Ummi ::



To all ummis in the world..


Specially for ummi (tok) and mak (opah)...




and to myself
:blush:


Salam sayang,
Wafiyah's Ummi
:inlove:

2 comments:

wan on 17 Julai, 2009 19:40 berkata...

teringat olah nyanyi belakang estima... masa dulu-dulu.. hi hi

anyway,td jumpa k misah kat kompleks JIM, dia cakap bestnya afrah nak jd ummi 2nd round! biar betul!!!! ????!!!

Afrah on 20 Julai, 2009 14:53 berkata...

hehe.. lagu tu dh 'sebati' dgn olah ;D

huh?? 2nd round??!!

hahaha~ takpelah..mgkn buleh jadi doa..huhuhu..

buat mase ni wafiyah masih satu2 nye anakku ^.^

n kalu ade yg lain,mistilah tok, wae, opah dan atok die yg tahu dulu..

hihihi *geli hati*

^^

Catat Ulasan

 

Wafiyah

Wafiyah
I was born...
on 24.12.2008...
at Women's & Children's Hospital,
in North Adelaide, South Australia..

I was 3.1 kg..
I did my best to be born
for 29 hours~
Alhamdulillah ^_^

Sofiyah

Sofiyah
I was born...
on 16.09.2010...
at Women's & Children's Hospital,
in North Adelaide, South Australia..

I was 3.3 kg..
I did my best to be born
for 25 hours~
Alhamdulillah ^_^

Harith

Harith
I was born...
on 09.04.2012...
at Women's & Children's Hospital,
in North Adelaide, South Australia..

I was 3.5 kg..
I did my best to be born
for 19 hours~
Alhamdulillah ^_^

Baba (Safwan & Afrah) Ummi Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino